czwartek, 14 czerwca 2012

Pasta kanapkowa z tofu

Dziś tak szybciutko, żebyście nie pomyśleli, że zniknęłam :) Nie zniknęłam, tylko mam tyle zajęć, że nie mam czasu gotować (sic!). Cóż... I tak się czasem dzieje. Zatem dziś - pasta do posmarowania kanapki, chrupka ryżowego czy czego tam chcecie. Błyskawiczna, a pyszna.



Pasta kanapkowa z tofu-fety


1 opakowanie tofu sałatkowego
1 średni ogórek kiszony
2 łyżki kukurydzy z puszki
4 cm szczypiorku z dymki
olej lniany - ile lubicie, ale raczej sporo :)

Tofu rozgniatamy widelcem, wlewamy olej i ucieramy na aksamitną, gładziutką masę. Dodajemy pokrojonego w drobną kosteczkę ogórka, kukurydzę i pocięty szczypiorek. Mieszamy. Jeśli jest za mało słone lub ostre doprawiamy (solą, pieprzem, chilli - jak chcecie - pełna dowolność). Mnie smakuje taka.

I tyle - rozsmarowujemy. Podobno pyszne na razowcu - ja nie mogę, więc jem z chrupkami ryżowymi i też doskonale się sprawdza :)


Smacznego!

1 komentarz: